2013. október 19., szombat

Hatodik bejegyzés

Üdvözlet ismét. Rég volt már új bejegyzés ezért most meg ejtek egyet :) Sok új blog felkerült a blogra aminek nagyon örülök. De tényleg. Nagy örömmel jelenthetem hogy egyre többen küldtök blogokat, így egyre csak bővül a tartomány. Remélem hasznos számotokra, olvasgatjátok a bevezetőket és ha megtetszik egy blog, akkor követitek is. Hiszen ezért alakult ez a blog, hogy könnyebben lehessen számunkra kedvező olvasmányt találni.

Úgy gondoltam hogy amint én kiolvastam egy egész jó könyvet, felraknám ide hogy ti is tudjatok róla, és ha kedvet kaptok elolvashatjátok. Aki támogatná az ötletet kérem szépen írjon egy kommentet ide alulra. Köszönöm. :)

Ennyit szerettem volna mondani. Esetleg még annyit, hogy akinek a blogján nem található bevezető, küldje el nekem e-mail-ban és ki teszem.
E-mail: czapp@citromail.hu

Üdv: A.

9 megjegyzés:

  1. Engem erdekelne!! ;)
    Puszi,
    Sophie Knight

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik az ötlet!!!
    Szerintem nagyon hasznos, hogy itt "összegyűjtöd" a blogokat XD Nóri

    VálaszTörlés
  3. Szia! Küldtem egy e-mailt, de nem válaszoltál! :(

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nem régiben találtam rá a blogodra,és olvastam,hogy küldhetünk blogokat,akár sajátot,akár egy másikét. Nem tudom,hogy most is raksz-e még ki,mivel láttam,hogy elég rég óta nem írtál bejegyzést. Minden esetre remélem,hogy válaszolsz majd. Nekem van egy blogom,amit 2 hónapja kezdtem el. Ez a legelsö komoly blogom amit írtam/írok. Már több,mint ezren tekintették meg,és nagyon sok jó visszajelzést kapok,de feliratkozni nem akarnak,se kommentelni. Ezért nagyon megköszönném és igazán hálás lennék,ha tudnál válaszolni és kiraknád. Bevezetö van. https://secretsofmydreams.blogspot.com Mivel e-mailt mem tudtam küldeni,mert állítólag nem létezik,ezért gondoltam itt írom le. Elöre köszönök mindent! Légy jó,sok puszi :)

    Bia x

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem rég kezdtem egy blogot, most írtam meg a negyedik részét. Egy páran már kattintottak a blogomra, +1-zik meg néha pipálnak. Nincsenek feliratkozóim, se kommentelők (kommentelőknél csak 1) nem tudom esetleg tudnál segíteni? Mert ez az első blogom amihez felkészülten kezdtem hozzá hisz eddig írtam a gépemen csak nem nyilvánosan. Késznek éreztem magam egy blogra. Kérlek jelezz vissza! Fontos lenne.
    XxRen.

    VálaszTörlés
  6. Nemrég találtam ezt a blogot, nekem nagyon tetszik
    Nézzétek meg
    http://legszebbalmom.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Pénzügyileg instabil vagy, és sürgős hitelre van szüksége, a mi hitelünk bizalmat tartalmaz, és semmiféle fedezet nélküli kölcsön nem fér hozzá.
    kb. 10 millió euró maximális hitelt adunk.
    Az általános szabályok az Általános Szerződési Feltételeket alkalmazzák. Lépjen velünk kapcsolatba most @ covid19unemploymentloans@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Pénzügyileg instabil vagy, és sürgős hitelre van szüksége, a mi hitelünk bizalmat tartalmaz, és semmiféle fedezet nélküli kölcsön nem fér hozzá.
    kb. 10 millió euró maximális hitelt adunk.
    Az általános szabályok az Általános Szerződési Feltételeket alkalmazzák. Lépjen velünk kapcsolatba most @ covid19unemploymentloans@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Esetleg, ha valaki nagy mennyiségben keresne munkaerőt a bizniszhez, ez az oldal érdekelheti: https://online-fejvadasz.hu/

    VálaszTörlés