2013. június 2., vasárnap

Második bejegyzés

Üdv megint. Az oldalra felkerült egy jó pár One Directionos fanfic. Mivel ebből van a legtöbb a magyar blogvilágban, ezért úgy döntöttem, külön kategóriába rakom mindegyik énekest. Ma rengeteg 1D-s blogot meglátogattam, és arra a következtetésre jutottam, hogy mivel sokan kezdtek új történetet, ezért az oldalra csak azok a történetek kerülnek fel, ahova felkerült legalább az első fejezet. Mivel egy csomó blog csak előszóval meg prologue-val rendelkezik, azokat inkább később kerül kategorizálásba. Hiszen abból az első fejezetből többet meg lehet tudni az adott történet "minőségéről", mint a prologue-ból.
Köszönöm az eddigi visszajelzéseket, nagyon hálás vagyok értük. Így már egy lépéssel előrébb vagyok, abban , hogy biztosra vegyem nem hasztalan a munkám. Remélem látogatni fogjátok a blogot, és hasznotokra lesz. Tudom, hogy még csak most kezdtem el ezt az oldalt, de máris többen visszajeleztetek. Ez nagyon jó érzés! Köszönöm szépen. Iratkozzatok! :) -A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése